Re: Hejka!

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 21:21:33 MET

Hi!

<adadur_at_poczta.onet.pl> napisales(as):

>Przedewszystkim nich koleżanka wbije sobie do głowy żeby kupiła monitor 19".

Po co ?

>Płyta głowna: ABIT (VB6 - dual processor najlepiej założyć Pentiumy - b. drogie
>wyjście, ale jaki wyczad)

Po co ?

>lub ASUS - dobrać pod Pentium lub jeśli warian
>oszczędnościowy to AMD (bedzie chodzilo latami) Ale tutaj trzeba pamietać w
>chwili obecniej płyty pod Durony i Thunderbird`y są wyraznie droższe.

Niz nowki pod PIII ? ROTFL

>Karta grafiki: Ge-Force DDR (32 lub 64 MB)

GF1DDR 64 MB ? Interesting...

>hihi - ktoś tam polecał Guillemout (Herkules)
>faktycznie super karty, pozniej na owej 19 zobaczy efekt!!!

Owszem. Daja ladny obraz, ale ejszcze raz spytam, po co 19ka ?

<ciach>

Po cholere ten cennik ?

>HDD: IBM, QUANTUM, i jeszcze bodaj Fuji - polecam o pojemności ok 20 GB w
>zupełności wystarczy. Zawsze można podskkoczyć do kogoś zgrać na CD, lub
>pożyczyć nagrwarke. Jak dysk zacznie się zapychać (szczegolnie kiedy ma sie
>dostęp do internetu) to można pokusić się o większy HDD lub mały HDD i
>nagrywarka.

A nie lepiej duzy tani HDD i nagrywarka ? ;>>

>Obudowa: najlepiej 300W

Po co ?

>Klawiatura za 30 PLN - bez bajerów

Padnie po roku ? To ja wole wygodnego Logitecha za 60

>dobra dobra kończe

To milo z Twojej strony.

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor