Re: Hejka!

Autor: Nika (nikapopi_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 06:56:26 MET

<ciach!>
> Najpierw napisz do czego sprzet ma byc... gry, uzytek domowy/biurowy,
> grafika czy cus jeszcze ? I czy w gre wchodzi podkrecanie :)
Komputer ma być głównie do użytku domowego, do gier (żeby się dało na nim
normalnie pograć- nie muszą być cuda) i może trochę do pracy (jak jej
rodzice będą chcieli coś napisać, np. do pracy jakieś podanie czy coś...).
Podkręcanie raczej nie wchodzi w grę, bo kompletnie nie wiem jak to się robi
:(((
Nika