Re: WIN 2k?

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 13:29:21 MET

Użytkownik <rainbird_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> jest sens zmieniac wina 98 na wina 2k? Slyszalem, ze ten ostatni (ver.
znad
> Uralu) lubi sie wieszac znacznie czesciej niz jego poprzednik. Co wy o tym
> sadzicie?

Win2000 Prof to naprawde swietny system, przynajmniej jak dla mnie. W98 to
shit jakiego malo...
Stabilnosc? Rewelacyjna, pracuje bez resetu po kilkanascie dni.
Oczywiscie zdarzaja sie wpadki, niemniej i tak jest super.
Wad ma kilka, idealow nie ma...
No i nie polecam jak ktos lubi grac, W98 sa do tego na pewno lepsze...

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl