Re: Hejka!

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 11:27:49 MET

Hi!

"Nika" <nikapopi_at_poczta.onet.pl> napisales(as):

>Komputer ma być głównie do użytku domowego, do gier (żeby się dało na nim
>normalnie pograć- nie muszą być cuda) i może trochę do pracy (jak jej
>rodzice będą chcieli coś napisać, np. do pracy jakieś podanie czy coś...).
>Podkręcanie raczej nie wchodzi w grę, bo kompletnie nie wiem jak to się robi
>:(((

plytka: MSI K7T Pro2A
procek - najnizszy dostepny Duron (zapewne 700ka) albo (bo jest an to
6000 :) Athlon 600-800
128 MB RAM
GeForce 2 MX najlepiej Guillemont (Hercules)
SoundBlaster Live!
CD-ROM Teac 40x
Monitor 17 cali, np CTX Futura
nagrywarka Teac W58
Obudowa Enlight 723x
HDD Fujitsu 40 GB na lozyskach olejowych
Klawiatur Logitech OEM
Mycha albo Mouseman OEM (jesli nie bedzie nikt leworeczny uzywal) albo
pilot...
No i masz komputer i jeszcze kupe kasy :) Mozna by kupic jeszcze
skaner, drukarke, modem czy inne peryferia...

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor