Re: Hejka!

Autor: szyper (pszyper_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 14:05:15 MET

> Komputer ma być głównie do użytku domowego, do gier (żeby się dało na
> nim normalnie pograć- nie muszą być cuda) i może trochę do pracy (jak jej
> rodzice będą chcieli coś napisać, np. do pracy jakieś podanie czy coś...).
Żeby napisać podanie do pracy to wystarczy 386SX ;-P
Komputer do pracy to np. DTP, obróbka grafiki, muzyka, profesjonalne
robienie www, programowanie - do każdego z tych zadań inny sprzęt. A jak
chcesz maszynę do domu to za 4500 możesz kupić fajnego sprzęta i jeszcze
zostanie na piwo :-)

> Podkręcanie raczej nie wchodzi w grę, bo kompletnie nie wiem jak to się
> robi :(((
To kiedyś się trzeba nauczyć ;-)
Ale jak nie masz wielkiego doświadczenia z komputerami od środka to raczej
narazie nie bierz się za podkręcanie duronków (bo chyba kupisz duronka?)

Pozdrawiam
szyper
pszyper_at_poczta.onet.pl