ODP: Moje przejscia z Formatem

Autor: Maxman (maxman_at_arm.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 10:34:28 MET

"Rudolf" <rudlofhess_at_poland.com> wrote in <97mi25$4o6$1_at_news.tpi.pl>:

>Chyba przeginacie z tą reklamacją glupiego wiatraczka.
>Jezeli ktoś nie wie, ze trzeba stosowac paste przewodzącą cieplo to nie
>powinien sie za to
>brac. U nas w akademiku stoją od dwóch lat cztery komputery z FORMATU i
>tylko raz w
>jednym zepsul sie modem (zresztą po burzy), tyle ze wymienili mi go od
>reki i jeszcze dolozyli
>myszke z przeprosinami.

Powiedz mi czy najlepsza chlodzaca pasta pomoze na buczacy jak cholera
po 1 dniu wiatraczek ????
A ze sprzedawca udaje glupiego i mowi ze glosnosc wiatraczka moge zmniejszyc
swoja plyta ABitem a wogole jak jest glosny to wina montazu a on i
tak jego nie sprawdzi bo nie ma jak a sklep nie musi wiedziec czy
sprzedaje dobre rzeczy !!!!
To ze ktos dobrze Ciebie potraktowal to nie znaczy ze wszystkich
tak traktuja np ty miales on nich komputer drozsza rzecz niz cooler
a wiec jestes lepszym klientem niz ja.
Wogole sprzedawca byl tak chamski ze pare osob za mna poprostu ucieklo
ze sklepu bo sie przestraszylo :)

                                                      Maxman