Re: Moje przejscia z Formatem

Autor: Rudolf (rudlofhess_at_poland.com)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 23:24:52 MET


Chyba przeginacie z tą reklamacją głupiego wiatraczka.
Jeżeli ktoś nie wie, że trzeba stosować pastę przewodzącą ciepło to nie
powinien się za to
brać. U nas w akademiku stoją od dwóch lat cztery komputery z FORMATU i
tylko raz w
jednym zepsuł się modem (zresztą po burzy), tyle że wymienili mi go od ręki
i jeszcze dołożyli
myszkę z przeprosinami.

Użytkownik "Maxman" <maxman_at_arm.pl> napisał w wiadomości
news:Xns905668447BCEAmaxmanarmpl_at_193.0.81.23...
> Poszedlem do firmy Format mieszczacej sie przy placu Trzech Krzyzy
> aby kupic coolerek - do slota 1 na obudowe SECC2 - przychodze
> do domu montuje a tutaj buczy on jak cholera - tak samo glosno
> jak stary zatarty - po za tym termistor na plycie pokazuje mi
> 96 stopni juz przy starcie komputera !!!!
> Wzialem cooler nastepnego dnia aby prosic o wymiane a tutaj
> odsylaja mnie do serwisu. Do serwistu niestety trzeba jechac
> przez cala Warszawe i jest on czynny do 17stej wiec po
> pracy bym nie zdazy ale sprzedawca powidzial ze mozna zostawic
> cooler u nich i poczekac 2 tygodnie bo tyle maja na rozpatrzenie
> reklamacji
> Z formalnego punktu widzenia niby jest w porzadku ale wywiazala sie
> przy okazji dyskusja:
> 1. sprzedawca stwierdzil ze cooler buczy bo zle go montuje !!
> 2. przy zakupie nie zwrocilem uwagi :( przyznaje moja wina !!
> na brak warstwy silikonowej - pod spodem zostaly resztki kleju
> sprzedawca stwierdzil ze ja to zerwalem !!!
> 3. na moje pytanie dlaczego termistor pokazuje 96 stopni przy
> starcie sprzedawca odpowiada ze to nie mozliwe bo jak sie
> wsadzi szklanke wody do zamrazalnika to nie bedzie sie ona
> gotowac
> 4. na moja uwage ze cooler buczy przerazliwie sprzedawca mowi
> ze zle go montuje - ja wtedy mowie ze mam praktyke w
> montowaniu komputerow na co on mowi nawet malpa zlozy
> komputer tylko powinien on potem dzialac !!
> 5. sprzedawca mmowi ze jak cooler buczy to moze zwolnic
> go w biosie ja na to ze mam plyte BF 6 i nie ma takiej
> mozliwosci a on na to ze ta opcja nie musi byc w instrukcji
> bo jest to opcja serwisowa !!
> 6. na moje pytanie czy nie mogli wczesniej sprawdzic coolera
> padla odpowiedz SKLEP NIE MUSI WIEDZIEC CZY SPRZE-
> DAWANE PRZEZ NIEGO RZECZY SA DOBRE !!! od tego jest
> gwarancja zeby je wymieniac
>
> Sprzedawca podsumowal cala rozmowe ze wszystko co dziala
> wydaje z siebie dzwiek i jak buczy to nie musi byc powodem
> zdenerwowania natomiast nie ma mozliwosci sprawdzenia
> coolera a jego glosnosc jest pojeciem wzglednym :)
>
> Przyznaje ze po czesci jest to moja wina nie sprawdzilem
> warstwy silikonowej na coolerze ale wciskanie az takiej lipy
> przez sprzedawce lub / i udawanie glupiego napewno
> nie przysporzy temu sklepowi klientow - slyszac taka
> rozmowe paroosobowa kolejka stojaca za mna poprostu
> zniknela !!!!
>
> Jeszcze raz sorka za przydlugawy post !!!
>
>
> M_at_xman



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:36:11 MET DST