Re: komp. nie widzi dysku >8 GB

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 10:55:07 MET

On Fri, 2 Mar 2001, Radoslaw Sokol wrote:
[...]
>+ > Jaki: INTEL
>+
>+ Normalne :) Też kiedyś próbowałem załatwić sterowniki czy w ogóle opis
>+ jakiejś płyty Intela... Ta firma w ogóle nie dba o klienta indywidualnego,
>+ ich tylko OEM obchodzi :(

 Radku, sprzeciw.
 *Jeśli* płyta była "dla producentów komputerów" to atakujesz IMHO
niewłaściwy adres !
 Też miałem nieprzyjemność szukania utilitów do OEMa.
 I znalazłem tylko dzięki udostępnieniu "reference utilities" przez
Intela właśnie; a skoro płyta jest "for OEM" to - zgodnie z opisem
[u Intela] i logiką - właśnie ów OEM powinien zapewnić serwis,
tym bardziej że w BIOSie mieszał (logo ! i nie jest moją sprawą
dociekanie czy TYLKO logo - OEM ma prawo podmienić/wstawić moduły
w BIOSie [co jest właśnie nieszczęściem w niektórych "firmowych"
komputerach :>] i obowiązek później o całość dbać).
 Logo miało tekst "Optimus" ale powiązania między między kodami
owej płyty a www.optimus*.pl znaleźć mi się nie udało :<, u Intela
znalazłem...

 Pozdrowienia - Gotfryd

--