Re: Moje przejscia z Formatem

Autor: Rudolf (rudlofhess_at_poland.com)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 23:28:51 MET


A ile czasu minelo od zakupu dysku do mometu zareklamowania??
O ile wiem format daje gwarancje na 1 rok a po tym czasie to tylko ich dobra
wola ze ci ten dysk przyjma do reklamacji. Zreszta wszystkie firmy tak
robia.

Uzytkownik "Help" <k.grotowski_at_pdw.pl> napisal w wiadomosci
news:3A9CB809.3813E231_at_pdw.pl...
> Ja tez mialem z nimi przejscia. Wszystkim odradzam firme FORMAT. Kupilem
> u nich dysk. Po dwoch-trzech miesiacach byli tak dobrzy i uwzglednili
> moja gwarancje.
> Krzysztof
>
> Maxman wrote:
>
> > Poszedlem do firmy Format mieszczacej sie przy placu Trzech Krzyzy
> > aby kupic coolerek - do slota 1 na obudowe SECC2 - przychodze
> > do domu montuje a tutaj buczy on jak cholera - tak samo glosno
> > jak stary zatarty - po za tym termistor na plycie pokazuje mi
> > 96 stopni juz przy starcie komputera !!!!
> > Wzialem cooler nastepnego dnia aby prosic o wymiane a tutaj
> > odsylaja mnie do serwisu. Do serwistu niestety trzeba jechac
> > przez cala Warszawe i jest on czynny do 17stej wiec po
> > pracy bym nie zdazy ale sprzedawca powidzial ze mozna zostawic
> > cooler u nich i poczekac 2 tygodnie bo tyle maja na rozpatrzenie
> > reklamacji
> > Z formalnego punktu widzenia niby jest w porzadku ale wywiazala sie
> > przy okazji dyskusja:
> > 1. sprzedawca stwierdzil ze cooler buczy bo zle go montuje !!
> > 2. przy zakupie nie zwrocilem uwagi :( przyznaje moja wina !!
> > na brak warstwy silikonowej - pod spodem zostaly resztki kleju
> > sprzedawca stwierdzil ze ja to zerwalem !!!
> > 3. na moje pytanie dlaczego termistor pokazuje 96 stopni przy
> > starcie sprzedawca odpowiada ze to nie mozliwe bo jak sie
> > wsadzi szklanke wody do zamrazalnika to nie bedzie sie ona
> > gotowac
> > 4. na moja uwage ze cooler buczy przerazliwie sprzedawca mowi
> > ze zle go montuje - ja wtedy mowie ze mam praktyke w
> > montowaniu komputerow na co on mowi nawet malpa zlozy
> > komputer tylko powinien on potem dzialac !!
> > 5. sprzedawca mmowi ze jak cooler buczy to moze zwolnic
> > go w biosie ja na to ze mam plyte BF 6 i nie ma takiej
> > mozliwosci a on na to ze ta opcja nie musi byc w instrukcji
> > bo jest to opcja serwisowa !!
> > 6. na moje pytanie czy nie mogli wczesniej sprawdzic coolera
> > padla odpowiedz SKLEP NIE MUSI WIEDZIEC CZY SPRZE-
> > DAWANE PRZEZ NIEGO RZECZY SA DOBRE !!! od tego jest
> > gwarancja zeby je wymieniac
> >
> > Sprzedawca podsumowal cala rozmowe ze wszystko co dziala
> > wydaje z siebie dzwiek i jak buczy to nie musi byc powodem
> > zdenerwowania natomiast nie ma mozliwosci sprawdzenia
> > coolera a jego glosnosc jest pojeciem wzglednym :)
> >
> > Przyznaje ze po czesci jest to moja wina nie sprawdzilem
> > warstwy silikonowej na coolerze ale wciskanie az takiej lipy
> > przez sprzedawce lub / i udawanie glupiego napewno
> > nie przysporzy temu sklepowi klientow - slyszac taka
> > rozmowe paroosobowa kolejka stojaca za mna poprostu
> > zniknela !!!!
> >
> > Jeszcze raz sorka za przydlugawy post !!!
> >
> > M_at_xman
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:36:11 MET DST