Re: Nagrywarka & Via 4in1 - ROZWIĄZANIE

Autor: Tomek Te vel Neas (moj.em_at_il.znajdziesz.w.sygnaturce)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 10:38:07 MET

> To juz bylo,

No nie dokońca bo mi chodzi o Win 2K Pro (nie napisałem tego).

> zamieszczam jeden z postow, ktory opisuje jek to rozwiazac:

Thx, ale niestety to w Win 2K Pro nie działa. :[

Podaję częściowe rozwiązanie (tak proste, że aż śmieszne ;>). Mianowicie
odinstalowałem drugi kontroler Ultra ATA zostawiając standardowy (Secondary
ATA Driver czy jakoś tak). Dzięki temu dyski śmigają w UDMA, a cd/cdr w pio,
ale to aż tak bardzo nie przeszkadza, szczególnie zważywszy na to że ten
teac UDMA nie obsługuję. Nadal szukam całkowitego rozwiązania, tzn. takiego
które umożliwi włączenie DMA dla cd/cdr...

--
 P o zdrawiam
  <\ _