Re: GForce DDR Creative

Autor: Mirosław SABAT (m_sabat_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 13:59:48 MET DST

> To po co piszesz ?

Bez komentarza...

> Watpie aby wymagające gry działały u Ciebie płynnie na tak wolnej konfiguracji
> w 1024x768x32 bit tzn aby minimalna ilośc fps nie zchodziła poniżej 25 fps ...

Czy Ty czytasz co jest napisane??? Jak mowie, ze dziala plynnie, to
dziala! Powiedz mi jak uchwycisz "na oko" czy karta chodzi z predkoscia
25 kl/sek czy np 22 albo 30? Moze masz wzrok pszczoly? :)))

> Wiesz co ? Miałem przez jakiś czas konfigurację podobną do twojej
> (Cel300a_at_450Mhz i Geforce2MX i filmy jakoś nie działały płynnie)
> Jeśli chodzi mi i płynnośc to dla mnie oznacza to brak jakikolwiek zwolnień
> obrazu a nie chwilową płynnośc ..

Patrz punkt wyzej. _P_L_Y_N_N_I_E_

> Wiekszy pobór napięcia ???

Nie kompromituj sie! Jesli nie jestes w stanie nic konkretnego napisac,
to nie pisz o napieciu w celu napisnia czegokolwiek... Rownie dobrze
mozesz napisac "Predkosc wiatru"

> Bzdura !
> Chip może obsługiwać pamięci SDRAM 128bitowe i pamięci DDR 64bitowe.
> Natomiast zastosowanie pamięci DDR było chwytem reklamowym ponieważ Creative
> przemilczał że stosuje pamięci 64bitowe..

Nie pamietam dokladnie problemu wiec nie bede z Toba polemizowac.

> Natomiast olbrzymia ilość ludzi słyszała o tym że pmaięci DDR sa lepsze od
> SDRam i kupowała te karty licząc na sporo wyższa wydajnośc od SDRAM a to był
> zwykły chwyt marketingowe.

To potwierdzam. Ale i tak wiesz o tej karcie niewiele.

> Po tych trzech dniach odrazu wyminiłem grafę na Geforce1DDR.
> Nie wiem co ty za grafe dostałeś ale Creative1DDR

Wlasnie Creativa!

> geforce2MX a jakośc obrazu oferuje taką samą jak Geforce2MX.

Ale jest starszy! GeForce 2 ma lepsze efekty i dlatego nie wzialbm GF1
pomimo szybkosci.
A mam GF 2 MX bo to tansza alternatywa. Bez sensu jest dac ponad 1000 zl
za karte, ktora i tak za rok bedzie stra, bo bedzie np GF 3 lub cos
podobnego.

> Co do oceny moich kwalifikacji to wybacz ale sam siebie osmieszasz
> Jeśli poczytasz grupy dysk. to zobaczysz że wszyscy polecają Creative

Kiedys na plocie napisane bylo d..., ja dotknalem i co? Drzazga mi
weszla w reke :)))
Grupa nie jest wiarygodnym zrodlem informacji.

> Geforce1DDR gdyż jest to obecnie najlepszy zakup jeśli chodzi o
> kartę "ekonomiczną" charakteryzujący się sporo wyższą wydajnością od Geforce2MX
> i bardzo dobrym wyposażeniem (DVI, S-Video out)

Jesli ktos potrzebuje DVI, S-Video to jego sprawa. Karta jest starsza i
za chwile nie bedzie jej na rynku.

> Co do efektów ciekawy jestem jakie zobaczyłeś różnice ?
> Zadne !
> Jak poczytasz specyfikacje geforce1 a geforce2MX to zauważysz nic tak
> wspaniałego nie doszło ...

A jednak...
Moze na starch grach to i nie zauwazyles, ale na nowych jest roznica
Kolego.

> A jeśli pytasz po co ładowac się w sprzęt straszy technologicznie to odpowiadam:
> Ponieważ jest on tanśzy obecnie od nowszego , jest dużo wydajniejszy i bardzo
> dobrze wyposażony ...

Ale stary jest!!! Na dluzsza mete kiepskie rozwiazanie.

> Opisujące takie BZDURY i wyssane z palca TEORIE sam sobie robisz nienajlepszą
> opinie ...

Przyganil kociol garnkowi!

Pozdrawiam
Mire|<