Re: GForce DDR Creative

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 14:12:07 MET DST

> To potwierdzam. Ale i tak wiesz o tej karcie niewiele.

A co mozna o niej wiecej wiedziec, pozatym ze nie ma zamontowanego zadnego
coolera - nie_potepiam jego braku - ma pamiecie ddr, jest na chpie MX, jest
firmy creative i jest troche wolniejsza od konkurecji na sdr ???? Bo raczej
sterownikow do "wiedzy" o karcie nie zaliczysz ...

> Ale jest starszy! GeForce 2 ma lepsze efekty i dlatego nie wzialbm GF1
> pomimo szybkosci.
Bzdura ! nie ma lepszych efektow, tylko ma nowe efekty - np. Pixel shading -
ktore mozesz zobacz jedynie na benchmarkach, a w grach watpie zeby ktos je w
najlblizszym czasie wykozystal, bo jednak zabieraja troche wiecej mocy
procesora ...

> Kiedys na plocie napisane bylo d..., ja dotknalem i co? Drzazga mi
> weszla w reke :)))
Nie mam ochoty sluchac historii twojego zycia ...

> Jesli ktos potrzebuje DVI, S-Video to jego sprawa. Karta jest starsza i
> za chwile nie bedzie jej na rynku.
Jesli przeczytasz najnowsze informacje to zobaczysz ze MX jako pod ta nazwa
znika w z rynku, teraz beda dostepne: MX100, MX200, MX400 - niby mala
roznica a jednak zmiana nazwy i to po jakim ktorkim czasie ??? DDR jest na
rynku juz grobo ponad rok i nadal trzyma sie swietnie !

> A jednak...
> Moze na starch grach to i nie zauwazyles, ale na nowych jest roznica
> Kolego.

Trala, lala - przyklady prosze !
Chyba ze masz na mysli efekt o nazwie "Tryb zaby" - oczywiscie porownojac
DDR'a do MX w wyzszych rozdzielczosciach ;)

> Ale stary jest!!! Na dluzsza mete kiepskie rozwiazanie.

Dziwne, kiepskie rozwiazanie, bo tanszy i szybszy - tego jeszcze nie
slyszalem, no ale skoro tak sadzisz, to twoja sprawa, ale daleko z takim
podejsciem nie dojdziesz ...

Pozdrawiam !