Re: GForce DDR Creative

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 17:19:53 MET DST

The Mirosław SABAT wrote:

>Czy Ty czytasz co jest napisane??? Jak mowie, ze dziala
>plynnie, to dziala! Powiedz mi jak uchwycisz "na oko" czy
>karta chodzi z predkoscia 25 kl/sek czy np 22 albo 30? Moze
>masz wzrok pszczoly? :)))

plynnosc jest odczuciem SUBIEKTYWNYM i niektorym wystarcza 30fps

>Nie kompromituj sie! Jesli nie jestes w stanie nic
>konkretnego napisac, to nie pisz o napieciu w celu napisnia
>czegokolwiek... Rownie dobrze mozesz napisac "Predkosc
>wiatru"

to ty sie skompromitowales piszac o wolniejszych DDRach :)

>Nie pamietam dokladnie problemu wiec nie bede z Toba
>polemizowac.

:)) LOL

>To potwierdzam. Ale i tak wiesz o tej karcie niewiele.

oswiec nas :)

>Ale jest starszy! GeForce 2 ma lepsze efekty

KONKRETY poprosze ? gdzie widziales "lepsze efekty" ? :)

>Jesli ktos potrzebuje DVI, S-Video to jego sprawa. Karta jest
>starsza i za chwile nie bedzie jej na rynku.

to straszne , poprostu wyparuje ? :) bo wiesz ..plyty
asusa/abita na iBX tez sa stare a jakos nie znikaja z "rynku"

>A jednak...
>Moze na starch grach to i nie zauwazyles, ale na nowych jest
>roznica Kolego.

konkrety ?

>Ale stary jest!!! Na dluzsza mete kiepskie rozwiazanie.

kup nowego cienkasa .. wiem ze golf uzywany kosztuje tyle samo
..ale cienki jest "nowsza technologia" :))

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered