Re: GForce DDR Creative

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Fri 30 Mar 2001 - 15:28:03 MET DST

> Czy Ty czytasz co jest napisane??? Jak mowie, ze dziala plynnie, to
> dziala! Powiedz mi jak uchwycisz "na oko" czy karta chodzi z predkoscia
> 25 kl/sek czy np 22 albo 30? Moze masz wzrok pszczoly? :)))

Nie sa programy które podają min.fps ...

Widze że jestes wpatrzony w swoją kartę i uważasz ja za najlepszą a tak nie
jest ...
Za cenę niższa od ceny Creative geforce2MX mozna dostać Creative Geforce1DDR
która jest wydajniejsza i bardzo dobrze wyposazona.

Dobra zakończmy ta polemike bo jest bezsensu ...

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///