Odzew z serwisu - Jaką pamięć wybrać c.d.

Autor: Tomek 'Tommy' Dębiński (tdebinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 10:58:55 MET

To co mi odpisal serwis sklepu, w ktorym ja kupilem:

Dimmy które mogą pracować z pana płytą powinny być taktowane
66Mhz istnieje szansa że 100 Mhz kości pamięci również będą pracowały
w tej konfiguracji ale tylko te których czas dostępu nie będzie niższy niż
10 ns czyli 10ns lub 12ns jednakże nie zawsze były one dobrze
obsługiwane przez ten chipset i trzeba by po prostu spróbować.

Co wy na to ?
Czyli obchodza mnie tylko kosci 66MHz ale ...
... pojawily sie jakies glosy ze nie rozpoznaja kosci powyzej 32 MB.
To jak to w koncu jest VX Pro+ kosci o jakiej pojemnosci rozpoznaje ?

Pozdrawiam
Tomek Dębiński
tdebinski_at_poczta.onet.pl
http://tdebinski.republika.pl