Re: Samo reset.....

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 10:58:29 MET

hawlik napisał(a) w wiadomości: <94blkm$h0g$1_at_news.tpi.pl>...
>Witam:
>Moj kumpel ma PIII z vobisu (to najgorszy wbor pod sloncem ale to inna
>historia) I jak rozlacza modem to 1raz na 5 komp mu sie reseruje.....

Jaki modem? Jaka płyta główna? Jakiego oprogramowania używa? (jakieś
faksujące czy inne "nietypowe"). Wygląda to raczej na problem programowy nie
sprzętowy.

>I jeszcze z innej beczki... jest wszystkim znany problem z prawidlowym
>zamykaniem sie win98 sa w sieci specjalne latki do wyeliminowania problemu
>ale jak prubuje taka odpalic to mi pisze, ze jest nie dla tej wersji
>windows...!!!!

Łatki są na Win98SE (Second Edition). Jak masz inne, to nie działa.

Pozdrawiam
Feromon