Re: TNT2 M64/32MB +DFI (DURON 650)

Autor: Grzegorz Swiecanski (grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 18:03:02 MET

WITAJ W KLUBIE...

Mnie i jak widze calkiem duzej rzeszy ludzi na grupach ( i nie tylko ) ten
problem dotyczy...

Zastanawia mnie tylko czy dotyczy to tylko Duron + nVidia czy na innych
grafikach tez...

Proponuje, niech kazdy kto ma taki problem dokladnie ( model, producent)
napisal specyfikacje komponentow... Moze jakies wspolne badziewie
zauwazymy..

Ja mam..:

D650
GigaByte GA7-zx-1
GF2MX Leadtec Winfast
128Mb Ram - Mtec (133MHz) - 6ns
30Gb Barracuda ATA II
DVD LG12x
Pentagram Omen
300W zasilacz
A4Tech - mysz
TurboMedia - klawiatura
SONY E200 - monitor

Kumpel z tym samym problemem:
D700
Procomp ( model nie pamietam )
64Mb Mtec
Riva TnT2 M64
30Gb WD
LG 12x
Zoltrix Aquila
235W zasilacz
A4tech - mysz
TurboMedia - klawiatura
NEC 17''

Oba "nie krecone" - wszystkie temperaturki OK !
Najnowsze ServicePacki ( na starszych to samo), rozniaste stery
(detonatory)...
Na W98 i Wme to samo !

Pozdrawiam i czekam na odzew !