Re: Odzew z serwisu - Jaką pamięć wybrać c.d.

Autor: smok_wawelski (smok_wawelski_at_kki.net.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 22:10:48 MET

--
Cześć
Moje doświadczenia z VXpro - Dimm 100 - 3 rożne nie
ruszyły Dimm 66  chodzi ok.
Ograniczenia do 32 MB wydaje mi się że nie powinno ich być
Pozdrowienia smok_wawelski_at_kki.net.pl
Użytkownik "Tomek 'Tommy' Dębiński" <tdebinski_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:94bnq9$kjk$1_at_news.tpi.pl...