Netia - konkurent TPSA

Autor: Raf (jacekraf_at_go2.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 23:43:50 MET

Jak tym z drogich grupowiczow, ktorzy uzywaja Netii, podoba sie ich
provider? Czy oszczednosci rzeczywiscie jakies sa? Kiedy zaczyna sie
oplacac? Jak z samym polaczeniem - czy jesli w Tepsie bylo czasem zrywane
bez powodu to pewnie i w Netii bedzie (to zalezy od linii)? A to juz
dodatkowe polaczenie z Tepsa do Netii - czy to sie oplaca? Jaka szybkosc
polaczonka (mam Zoltrix Rainbow u mnie w Tepsie max 49333)?
Jak to jest z tymi pierwszymi 5 godzinami za friko?
Kurcze - zarzucilem Was pytankami, co? A moze ktos powie cos o innych
providerach - np Dialog? (jestem z Wawy a Dialog chyba na razie jeszcze
tylko we Wroclawiu?)

Sorki za tak duzy wskaznik pytan na post!
Pozdro
Raf