Re: Netia - konkurent TPSA

Autor: Peter Wolf (pwolf_at_inetia.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 14:33:37 MET

Użytkownik "Raf" <jacekraf_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Jak tym z drogich grupowiczow, ktorzy uzywaja Netii, podoba sie ich
> provider? Czy oszczednosci rzeczywiscie jakies sa? Kiedy zaczyna sie
> oplacac? Jak z samym polaczeniem - czy jesli...[ciach]

Witam,
Korzystam z Netii od początku grudnia - 100godzin - 69zł. Niestety tej opcji
nie mozna już wykupić - promocja skończyła się 31.12.00. IMHO transfer jest
ani lepszy ani gorszy. Plusem na pewno fakt, że od początku, bez względu na
porę dnia, nie ujrzałem jeszcze komunikatu: linia jest zajęta. To spory
plus, ale innych na razie nie widzę.
Pozdrowienia
Peter Wolf