Re: Netia - konkurent TPSA

Autor: niGhtowL (nightowl_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 09:30:25 MET

"Raf" napisał :

> Jak tym z drogich grupowiczow, ktorzy uzywaja Netii, podoba sie ich
> provider? Czy oszczednosci rzeczywiscie jakies sa? Kiedy zaczyna sie
> oplacac?
[...]

Netia oferuje za 69 zł (chyba netto ?) 100 godzin miesięcznie w necie.
Mimo to jednak - łączę się z Tepsą, bo szybciej mi działa :)

>Jak z samym polaczeniem - czy jesli w Tepsie bylo czasem zrywane
> bez powodu to pewnie i w Netii bedzie (to zalezy od linii)? A to juz
> dodatkowe polaczenie z Tepsa do Netii - czy to sie oplaca? Jaka szybkosc
> polaczonka (mam Zoltrix Rainbow u mnie w Tepsie max 49333)?
[...]

Mi zrywa, prędkość sięga od 26 do 40 kbps, ogólnie nędza.
Poza tym - nie mogę uskutecznić połączenia z Netią na Win2000, a ich
pomoc techniczna nie potrafi mi pomóc. Znają się tylko na Win98.

> Jak to jest z tymi pierwszymi 5 godzinami za friko?
[...]

U mnie to zadziałało,
ale nigdy w życiu nie chcę już mieć łącza z Netii i cieszę się, że niedługo
się wyprowadzam i zostawiam to w diaski :)

Pozdrawiam

    )\_/( n i G h t o w L
   ( o o ) mrok i beznadzieja
  ( ~ )