Re: Netia - konkurent TPSA

Autor: zbigniewn (ysnaglik_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 12:21:28 MET

Mam abonament za 70zł. W okresie 3 miesięcy nigdy nie przekroczyłem 70
godzin/analiza bilingu/. W sumie- na opłatę nie psioczę, na pewno taniej niż
w TPSA. Sam stwierdzam- i potwierdza to lepszy ode mnie fachowiec, że
połączenia zagraniczne Netii chodzą szybko lub bardzo szybko. Połączenia w
systemach krajowych są znacznie słabsze. Prawdopodobnie jest to "zasługa "
TPSA i NASK które udostępniają dojścia do systemu krajowego tak, aby
zniechęcić do konkurenta. Pracuję w instytucji, która analizuje relacje
międzyoperatorskie. Nie wyobrażacie sobie jak zbójeckie metody konkurencji
stosuje dominujący operator w stosunku do mniejszych.
TPSA poważnie zaczyna traktować konkurencję NETIa i szkodzi je / ale nie
tylko jej / jak może.
Dlatego uważam, że w ocenie bezpośredniego dostarczyciela Internetu nie
powinno się pomijać tego rodzaju uwarunkowań.