Re: Netia - konkurent TPSA

Autor: Marek Rogulski (maronek_at_go2.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 09:07:50 MET

Użytkownik "Raf" <jacekraf_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Jak tym z drogich grupowiczow, ktorzy uzywaja Netii, podoba sie ich
> provider? ....
> Jak to jest z tymi pierwszymi 5 godzinami za friko?
co prawda mam sztywny dostęp w pracy więc w domku nie mam już specjalnej
potrzeby przeglądać sieci ale skuszony darmowymi 5h w Internecie pożyczyłem
sobie modem i zacząłem się bawić (dodam że nawet nie zdązyłem wykorzystać
tyle czasu online).
Wkrótce potem dostałem z netii fakturke za rozmowy oraz połączenia z
internetem (0202122) i połączenia z Internetią (numer dostępowy Interneti) -
dużo tego nie było (8 zł) bo jak wspomniałem do 5 h było mi daleko. W
lokalnym BOKu dowiedziłem się ze mam dzwonić z reklamacjami do w-wy -
zgodnie z numerem do reklamowania na fakturze. W netii w warszawce
powiedziano mi tylko tyle ze mam wysłać im pismo z moimi zastrzeżeniami
(najlepiej jeszcze z dokladnymi godzinami i czasami połączeń) i oni to
rozpatrzą.
Ponieważ kwota jak wspomniałem wyniosła ok. 8 zł a:
- list polecony do w-wy 2,70
- szczegółowy biling 5 zł
- kosztów rozmów tel. z biurem z w-wie nie chce liczyć bo znając życie wiele
czasu należało by poświęcić żeby mój wniosek nie zaginął w natłoku i żebym w
końcu dostał jakąś odpowiedz.
Jednym słowem odpuściłem sobie i oddałem modem.
Wszystkim innym abonentom netii życze wiecej szczescia lub samozaparcia.
pozdrawiam
marcl