Re: jaki monitor?

Autor: KD (kdudzin_at_polbox.com)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 16:46:39 MET

Michał Młynarczyk wrote:

> 0.28 to prehistoria!
> ja dwa lata temu kupowałem monitor z plamką 0.25 (co prawda 17) i
> 0.28 miały wtedy tylko najbardziej low-endowe konstrukcje

Tylko jest mowa o tanich monitorach znajdz mi tani monitor z plamka0,25mm
musialby miec reszte parametrow naprawde do niczego.

> 60Hz?? 70Hz?? człowieku, czy ty jesteś okulistą, że chcesz na
> kobiecie zarobić??? 85Hz w 800x600 to absolutne minimum. 1280x1024??? Na
> 15tce?? To ja na 17tce nie pracuję w takiej rozdzielczości! 1024x768
> to absolutny max. I jeśli już to na dobrym monitorze z odświeżaniem
> min. 85Hz (ale nie wiem, czy taką 15tkę znajdziesz).

Zgodze sie jedynie z toba ze przesadzilem w rozdzielczosci czyli 1280x1024
gdyz 800x600 lub 1024x800 w pietnasto calowych monitorach to jest standard ktory
sie powinno ustawiac. Natomiast jesli chodzi o czestotliwosc odswiezania to
powtarzam ci po raz kolejny znajdz mi tani monitor ktory bedzie mial wymienione
przez ciebie parametry. jesli takowy znajdziesz to ja zaraz ide do sklepu i go
kupuje.

> Zanim kupisz monitor z kineskopem Trinitron, bardzo dokładnie mu się
> przyjżyj (niech ci wyświetlą białą planszę na cały ekran) - lubią
> mieć przebarwienia (szczególnie w rogach).

Wiesz ja swojego czasu uzywalem trinitrona i nie mialem zadnych problemow byc
moze trafiles na jakis bubel.
pozdrawiam
KD