Re: 3dfx umarl, niech zyje...

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 16:41:30 MET


On Thu, 11 Jan 2001 17:42:00 +0100, Kowal13 wrote:
> > (zbieznsc przypadkowa). Poza tym brak T&L.
>
> Hmmm a tu możesz mieć rację. Z tym że zastanów się po co wymyślono T&L.
> O ile pamiętam na celu miało to odciążenie procesora z pewnych elementów
> tworzenia grafiki. A ile znasz gier które wspomagają T&L ?

wszystko, co uzywa ogl moze uzywac t&l bez specjalnego kombinowania.

> Ja widziałem na oczy może trzy takie gry i w każdym przypadku taka
> gierka chodzi bardzo dobrze zarówno bez włączonego T&L jak i z włączonym.

dlatego, ze gry nie wymagaja jeszcze tak duzej ilosci face'ow.
poczekaj troche.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:17:32 MET DST