Re: 2 licencje, 2 komputery

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 16:45:14 MET

On Fri, 12 Jan 2001, ender`' wrote:

>+ > i to jest przejaw arogancji ze strony Microsoftu, że w USA można kupić
>+ > zestaw Works Professional, czy coś takiego zawierający Worda, Encarte i
>+ > pare innych fajnych rzeczy za ok. 100 USD, tymaczasem w Polsce chcąc
[...]
>+ NIe chcesz kupowac worda to zainstaluj darmowego StarOffica.

...o ile nie musisz korespondować z kimś, kto używa MS Office -:]

(proszę nie sugerować że jest kompatybilny... owszem, "goły"
 tekst przeczyta !)
BTW: kawałek dyskusji poszedł na "pececie" osobno (m.in. z powodu
 używania sprzężonej listy dyskusyjnej !) z moją (hm... dwiema)
 uwagą nt. "arogancja Microsoftu".
  Już kiedyś tu pytałem (i nie dostałem odpowiedzi) - jak to jest:

 - czy jeśli umowa zawiera zastrzeżenie:
 "w razie niewywiązywania się Wykonawcy Zamawiający ma prawo
 zastrzelić Wykonawcę" - taka umowa jest z mocy prawa nieważna
 w punkcie "zastrzelenia" - czy jest *cała* nieważna ??
  Bo legalnie zastrzelić człowieka nie można.
  Takoż nie można legalnie zakazać debbugowania programu w celu
 poznania strukturu np. .XLS.
  Wnioski z wagi odpowiedzi na ww. pytanie są oczywiste...

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.