Re[2]: jaki monitor?

Autor: Michał Młynarczyk (michal.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 12:37:53 MET

Dnia 10 stycznia 2001 KD napisał/a:

> [...]

 tu cienko - nie interesuję się 15tkami

 zamzung only!!!!
 Jestem wierny tej marce od 1993r. i jeszcze się nie naciąłem.
 A najlepiej wybierz się do jakiegoś sporego sklepu z monitoram i
 pooglądaj sobie (niech ci zapuszczą jakiś program do testowania
 monitorów (np. nokii) i pozwolą ustawić wyśrubowane parametry).

K> Tzn patrzy sie zazwyczaj na plamke czyli powiedzmy 0,28mm

 0.28 to prehistoria!
 ja dwa lata temu kupowałem monitor z plamką 0.25 (co prawda 17) i
 0.28 miały wtedy tylko najbardziej low-endowe konstrukcje

K> (najlepeij jakby
K> mial nieco mniejsza czyli powiedzmy 0,26) dalej na czestotliwosc
K> odswiezania nie powinno sie kupowac monitora ponizej 60hz a raczej taki
K> model ktory powiedzmy ma cos ok 70-85hz no i rozdzielczosc czyli 1024x800
K> badz 1280x1024punktow.

 60Hz?? 70Hz?? człowieku, czy ty jesteś okulistą, że chcesz na
 kobiecie zarobić??? 85Hz w 800x600 to absolutne minimum. 1280x1024??? Na
 15tce?? To ja na 17tce nie pracuję w takiej rozdzielczości! 1024x768
 to absolutny max. I jeśli już to na dobrym monitorze z odświeżaniem
 min. 85Hz (ale nie wiem, czy taką 15tkę znajdziesz).

K> Firmami ktore obecnie preferuje sa Sony,

 Zanim kupisz monitor z kineskopem Trinitron, bardzo dokładnie mu się
 przyjżyj (niech ci wyświetlą białą planszę na cały ekran) - lubią
 mieć przebarwienia (szczególnie w rogach).

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +
+ -=- GSM:503... -=======- jak chcesz numer, to pisz -==- +