Re: 3dfx umarl, niech zyje...

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 15:54:43 MET


On 12 Jan 2001 15:41:30 GMT, trash_at_military.milnet.pl (trashcan man)
wrote:

>wszystko, co uzywa ogl moze uzywac t&l bez specjalnego kombinowania.
I dlatego uwazam OGL za cos znacznie lepszego niz DX microsoftu. ZTW
to OGL przewidywal T&L chyba od samego poczatku.
Bill jak zwykle musi gonic czolowke i udawac, ze zadnej pomylki nie
bylo.

>dlatego, ze gry nie wymagaja jeszcze tak duzej ilosci face'ow.
>poczekaj troche.
To niestety wymogl rynek. Nie oplaci sie nikomu produkowac gry, w
ktora bedzie mogla gerac tylko ca. 20% potencjalnych uzytkowniow.

Pozdro
GLide

-- 
Glide
glyder_at_priv3.onet.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:17:46 MET DST