Re: 5400 czy 7200?

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 23:09:10 MET

Radosław Popławski <radekp_at_alpha.net.pl> napisal:

>Ależ to proste jak słońce -- defragmwentacja, więc skrócił się czas dostępu
>(który zresztą przy ładowaniu Win ma dużo dużo większa znaczenie niż
>transfer).

Alez to nie jest proste jak slonce, poniewaz partycje na 2
dyskach byly tak samo zoptymalizowane :-)
Poza tym na ATA100 czas dostepu nie moze sie tak gwaltownie zmienic
w stosunku do ATA33, zeby to tlumaczylo roznice az 7 sekund !!!

>Tak, to bardzo wiarygodny test.
>Gwarantuję Ci, że na wystartuję Ci na 5400/ATA33 ten Windows w 24s :).

Oj, to Ty nie wiesz co ja mam uruchamiane na starcie :-)))

>A nie mówiłem, że tester do bani :)).

Na pewno lepszy od suchych wynikow benchmarkow :-)

>Niczym bardziej znaczącym.

Jestes pewien ? Bo ja nie jestem przekonany
i mam watpliwosci czy tylko przepustowoscia.

Andrzej