Re: Joystick do PC

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 21:43:03 MET

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" said:

> A w co najbardziej lubisz pogierczyć?
> Bo jak w mordobicia czy w Sensible Soccera - to cyfrowy lub gamepad, ale
jak
> w np. symulacje lotnicze czy gry typu Rogue Squadron - to zdecydowanie
> analogowy i to dobry - ja mam Saitek Cyborg 3D i jest po prostu nie do
> wy..., i co ważne - całowicie konfigurowalny (dla leworęcznych,
> praworęcznych z dużą i małą łapą, prostym i pokręconym kciukiem...). Dość
> drogi (300PLN), ale IMO warto...

Eh, napisalem wszystko w pierwszym poscie. To ma byc joy glownie do
zrecznosciowek i gierek pod emulatory. Gamepad odpada, nigdy nie lubialem (a
szczegolnie brat) grac pad-em. Poza tym joy ma byc prosty i tani. Mnie sa
niepotrzebne te bajery ktore oferuja nowe joye (patrz post wyzej). Niemniej
jednak thx ;)).

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl