Re: Joystick do PC

Autor: Andrzej Zbierzchowski (andrzejz_at_niespamuj.chomiczowka.net.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 13:27:28 MET

[ciach!]
A w co najbardziej lubisz pogierczyć?
Bo jak w mordobicia czy w Sensible Soccera - to cyfrowy lub gamepad, ale jak
w np. symulacje lotnicze czy gry typu Rogue Squadron - to zdecydowanie
analogowy i to dobry - ja mam Saitek Cyborg 3D i jest po prostu nie do
wy..., i co ważne - całowicie konfigurowalny (dla leworęcznych,
praworęcznych z dużą i małą łapą, prostym i pokręconym kciukiem...). Dość
drogi (300PLN), ale IMO warto...

--
Pozdrawiam!
ANDRZEJ ZBIERZCHOWSKI