moniek filipsa

Autor: Tobiash (tobiash_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 21:37:21 MET

Witam.
Moj problem polega na tym ze obraz na monitorze jest ciemny nawet bardzo.
Zebym wszystko widzial normalnie to pracujac w windows musze miec kontrast i
jasnosc na max (ustawienie monitora). Jeszcze gorzej jest gdy ogladam jakies
filmy w mpeg-u (wtedy nawet powyzsze regulacje nie wystarcza).
Moj monitor to philips brilliance 105 i mam go troszke ponad rok. Oczywiscie
byl kupiony nowy !
Aha - gdy pokretelka od kontrastu i jasnosci ustawie neutralnie to ciezko mi
zauwazyc nawet te napisy podczas bootowania.
Ustawienie na karcie rozjasnien itp. pierdow pomaga wprawdzie ale nie jest
to jeszcze to i jakosc obrazu mocno spada ...
mam diamond viper v550 (tnt) i probowalem stosowac do niego juz rozne
sterowniki.
Bede wdzieczny za pomoc.

Pozdrawiam.
Tomasz Gradek.