Odp: celek2 czy gf2mx ??

Autor: PiKo (pteh_at_kki.net.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 21:49:11 MET

Użytkownik "Tobiash" <tobiash_at_priv1.onet.pl> napisał w wiadomości
> Cze
> mam zamiar troszke zainwestowac w sprzet
> mam c333 i tnt1
> i co tu wybrac - czy geforce2mx czy celeron2 jakis ???
>
> na czym wiecej skorzystam (dodam ze mocy wymagaja u mnie tylko gry) ?
>
> jakiego celka i jaka grafe polecacie ?
>
> czy celka2 da sie tak jak pierwszego wrzucic na przejsciowke i do slot1
???

> bede wdzieczny za pomoc
>
> --
> ---------------------------
> Pozdrawiam.
> Tomasz Gradek.

O ile rozumiem chciałbyś dołożyć drugi procesor?
Jeżeli tak to nic nie uzyskasz bo gry na ogół nie są pisane na
wieloprocesorowe maszyny. Żeby wykorzystać moc drugiego procesora musisz
mieć system i program umiejące to wykryć i obsłużyć.
IMHO najbardziej byś dopalił gry gdybyś zmienił procka na DURONA (i plytę
główną oczywiście)

--
Pozdrófka !
Piotr