SDI - poczatek mojej przygody

Autor: Gregry (gregry_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 16:55:52 MET

Otoz pod wplywem opinii grupy i nie tylko zdecydowalem sie zamowic SDI.
Pojechalem rano, zaraz po otwarciu biura TPSA. Kobieta przyjmujaca wnioski
byla najwyrazniej niezadowolona, ze ktos chce jej zawracac glowe, ale poza
dziwnym wyrazem twarzy, ktory takie panie maja juz w genach, zalatwila
wszystko OK.

Zdziwilem sie najbardziej, kiedy powiedziala, ze dostane odpowiedz w ciagu
10 dni. Ciekawe jak bedzie w rzeczywistosci. Moze po prostu maja malo
wnioskow w mojej dzielnicy albo zadzwonia za tydzien i powiedza, ze trzeba
czekac jeszcze dwa miesiace ;)

Bede opisywal nastepne wielce istotne wydarzenia w mojej wojnie o Internet -
hehe

Nie chcialem sie tylko chwalic, mam tez pytanie:

Jezeli instalacja telefoniczna w moim domu wyglada tak:

Kabel z korytarza idzie do przedpokoju, tam rozchodzi sie na:
- telefon (to bylo pierwsze polaczenie)
- modem (u mnie)
- modem (u brata)

To czy bede mogl podlaczyc SDI u mnie, zostawiajac pozostale dwa urzadzenia
tak jak sa teraz? Cos takiego jest przewidziane w informacjach TPSA, ale
pisali tam cos o "specjalnym okablowaniu". Ktos moze ma podobna sytacje?
Jakie jest rozwiazanie?

Pozdrawiam
http://gregry.republika.pl/ E-Kasa - zarabienie w sieci
                                     Jump-o-mania - trening wyskoku
 Gregry - napisz do mnie: gregry_at_poczta.onet.pl