Re: SDI - poczatek mojej przygody

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 18:09:17 MET

From: "Gregry" <gregry_at_poczta.onet.pl>

> Otoz pod wplywem opinii grupy i nie tylko zdecydowalem sie zamowic SDI.
> Pojechalem rano, zaraz po otwarciu biura TPSA. Kobieta przyjmujaca wnioski
> byla najwyrazniej niezadowolona, ze ktos chce jej zawracac glowe, ale poza
> dziwnym wyrazem twarzy, ktory takie panie maja juz w genach, zalatwila
> wszystko OK.

ja wczoraj zaplacilem ostatnia rate i nie bede mosial ich wecej ogladac

> Zdziwilem sie najbardziej, kiedy powiedziala, ze dostane odpowiedz w ciagu
> 10 dni. Ciekawe jak bedzie w rzeczywistosci. Moze po prostu maja malo
> wnioskow w mojej dzielnicy albo zadzwonia za tydzien i powiedza, ze trzeba
> czekac jeszcze dwa miesiace ;)

jestem ciekaw co oni tak naprawde przez ten czas robia mi tez mowili ze w
ciagu 10
dni dostane odpowiedz czy moga u mnie zalozyc bo sprawdzaja czy nie ma
wiecej niz 10
zamowien na dana dzielnice to sprawdzania przedluzylo sie do 3 miesiecy
w tepsie mowili ze czekaja na dostawe HiS'ow ale nie wiedzieli badz nie
chcieli mi
powiedziec czy w koncu moge miec to SDI czy nie wkocu dostalem sie do
jakiegos derektor
na region pomorza i poprosil swoja sekretarke zeby cos sprawdzila po chwili
on powiedzial mi
ze sprawa jest w polpaku i oni przydzielaja mi juz numer IP zakrecony
wrocilem do domu
po jakis 2 tyg baka z tepsy zadzwonila ze mam przyjsc podpisac umowe, HiS'a
dostalem od reki
tak wiec procedura przydzielania przez nich SDI jest baedzo zawila

> Bede opisywal nastepne wielce istotne wydarzenia w mojej wojnie o
Internet -
> hehe
>
> Nie chcialem sie tylko chwalic, mam tez pytanie:
>
> Jezeli instalacja telefoniczna w moim domu wyglada tak:
>
> Kabel z korytarza idzie do przedpokoju, tam rozchodzi sie na:
> - telefon (to bylo pierwsze polaczenie)
> - modem (u mnie)
> - modem (u brata)
>
> To czy bede mogl podlaczyc SDI u mnie, zostawiajac pozostale dwa
urzadzenia
> tak jak sa teraz? Cos takiego jest przewidziane w informacjach TPSA, ale
> pisali tam cos o "specjalnym okablowaniu". Ktos moze ma podobna sytacje?
> [...]
niestety ale nie SDI mosi byc podlaczone do glownej zyly telefonicznej
gdy podlaczysz je u siebi telefony w pozostalych pomieszczeniach nie beda
dzialac
tak wiec mosisz dokonaj malej przebudowy sieci telefonicznej w domu
poprostu zyle glowna mosisz rozaciac (w poszce nie wiem jak to sie nazywa)
od zyly glownej mosisz poscic przewod do SDI a nastepnie wychodzacy z SDI
wlaczyc do zyly glownej
jesli sie na tym nie znasz to wezwij fachowca

> Pozdrawiam

powodzenia

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet