Re: Szanowni grupowicze... zalamalem sie

Autor: Michal Talaga (michal.talaga_at_bcc.com.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 16:55:27 MET

> Slabo mi sie robi jak czytam takie posty.... I ty pracujesz w jakies
> firmie???
> Wspolczuje wszystkim uzytkownikom kompow z twojej firmy....
> Nie, nie jestem milosnikiem M$ i BG. Ale z uwagi na popularnosc tego
systemu
> zainstalowalem juz Me pare ladnych razy swoim klientom. I zadnych
> 'zwiech'...

A ja to widze tak:

Jezeli sprzet dziala w kazdym systemie sprawnie, a tylko w jednym ma
problemy, to nie jest to bynajmniej wina sprzetu.

Jestem ciekaw skad wiesz, ze klienci nie maja zwiech? Dzwonili do ciebie z
nowinkami "dzisiaj nic nie padlo..."?

WinMe wcale nie jest taki popularny (a dla czego? bo sie wiesza, jest
wolniejszy i ogolnie gorszy od wszystkich innych systemow MS). MS dobrze o
tym wie wiec podjal kroki majace na celu sprzedanie ludzia "shitu".
Pomijajac kampanie reklamowa (do mnie nie dociera na cale szczescie), byla
obnizka cen, a ostatnio to nawet gratis daja do windows 2000 server (ja
dostalem i to nie na gieldzie ;-).

Szanowny userze, jesli czytasz ten mail, to znaczy, ze MS mnie jeszcze nie
dorwal:

NIE INSTALUJ WIN ME!!!!

Oj slysze kroki na klatce schodowej....

Szybko wyslij... jest....