Re: Intel z celkiem na...

Autor: Sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 22:15:56 MET

>Najwiecej zyskasz kupujac szybki dysk + kontroler,
> i/lub dodajac pamieci (zwlaszcza jesli masz tylko 64).
Tak pamiec przede wszystkim. A jesli chodzi o dysk i kontroler:
- czy kontroler znajduje sie na plycie i czy mozna go zmienic (dodac nowy)?
- jakie trzeba zastosowac tasmy (czy np. do kontrolera UDMA 100 jest spec.
tasma, ktora jest tylko i wylacznie do tego rodzaju kontr.)?
- jak najlatwiej sprawdzic swoj HDD (czy jest to ATA 33/66)?
- czym sie charakteryzuja (jakie sa roznice) poszczegolne kontrolery
33/66/100, a co za tym idzie i dyski pracujace na UDMA 33/66/100; czy ilosc
obr./min ma cos wspolnego z UDMA?
- czy moga ze soba pracowac dwa dyski (mam teraz Samsunga i gdybym dokupil
nowy, szybszy dysk to czy obydwa beda pracowac wg. swoich parametrow)
- i w koncu - jakie najlepiej dyski wybrac?
Prosze Was o pomoc, bo wiem ze bedzie najbardziej obiektywna ;)

--
sobom_at_go2.pl
---W życiu piękne są tylko chwile---