Re: Drukarka jeszcze raz...

Autor: krionix (krionix_at_pf.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 22:12:15 MET

> pojawia się komunikat o treści:
>
> "Power button was not used to power off printer.
> If the printer was printing when it was powered off,
> The life of the print cartridges may be reduced."

Witam!

PO PIERWSZE POLACY ZNAJOMOSC ANGIELSKIEGO TO PODSTAWA!

ufff.

Komunikat glosi:

"Przelacznik 'power' nie zostal uzyty by wylaczyc drukarke.
Jesli w czasie gdy drukarka drukowala wylaczono urzadzenie (chodzi tu chyba
o wylaczenie na zywca z sieci - wylaczasz listwa ) zywotnosc cartridgy
(dobra po pl - pojemnikow, zasobnikow z tuszem) moze zostac skrocona."

Czyli wylaczaj drukarke guzikiem power tym na obudowie drukarki, a nie tym
na listwie z tego co wiem to glowice drukujace sa parkowane na specjalnej
gabeczczce tak by nie wysychaly, wylaczajac drukarke pewnie zostaja nad
'kartka' i wysychaja se radosnie.