Re: Intel z celkiem na...

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 13:41:49 MET

On Wed, 27 Dec 2000 19:49:20 +0100, "Sobom" <sobom_at_go2.pl> wrote:

>No wlasnie, na co zamienic? Wczoraj razem z moim rozmowca doszlismy do
>wniosku, ze przydaloby sie wymienic plyte w moim kompie. Jednak taniejace
>caly czas procki kusza mnie, zeby i jego wymienic :) Obecnie mam:
>(...)
>-- no i okolo 450zl (reszte ewentualnie na raty - ostatecznosc ;))
>Kompa uzywam glownie do tworzenia www, internetu wogole (www, ftp, gr.
>dys.), niewielkie animacje.

Przy tych zastosowaniach zupelnie nie ma sensu wymieniac
procesora/plyty. Najwiecej zyskasz kupujac szybki dysk + kontroler,
i/lub dodajac pamieci (zwlaszcza jesli masz tylko 64).
Jesli juz koniecznie chcialbys szybszy procesor (po co?) to w
pierwszej kolejnosci sprawdz, czy na twojej plycie nie poszedlby nowy
Celeron, np. 633_at_950 (tylko jesli masz plyte Slot 1, z fsb 100,
konieczna tez przejsciowka fcpga z regulacja napiecia)

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)