Re: Jaka drukarka laserowa jest najtańsza pod

Autor: + Paweł (HpHaulos_at_kki.net.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 10:48:55 MET

Almight wrote:

> Jaka drukarka laserowa jest najtańsza pod wzgledem eksploatacji? Lexmark, HP 1100, Brother? Zastanawiam sie nad HP 1100 bo ma toner
> razem z walkiem i wydaje sie najtansza w eksploatacji, ale moze ktoś mi poradzi coś lepszego? Szy jest jakas str. www poswiecona
> takiemu tematowi? - typu ile kosztuje str wydruku? Mam zamiar naprawde duzo drukowac, dlatego wole zaplacic za drukarke wiecej o ile
> w eksploatacji okaze sie trnsza.

Jeśli masz zamiar naprawdę dużo drukować, to odpowiedź brzmi Kyocera (AFAIK jeszcze lepiej wychodzi gdy kupisz model droższy od
podstawowego)

Jesli średnio dużo to któryś z Brotherów - 1030 lub 1250, oba miały poniżej 10 gr./stronę w teście Entera. Do tego ten tańszy Brother
sam kosztuje zaledwie 1300 pln (uwaga - chodzi tylko pod windš).