Re: Jaka drukarka laserowa jest najtańsza pod wzgledem e

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 20:13:48 MET

Użytkownik " Almight" <almight_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Jaka drukarka laserowa jest najtańsza pod wzgledem eksploatacji? Lexmark, HP
1100, Brother? Zastanawiam sie nad HP 1100 bo ma toner
> razem z walkiem i wydaje sie najtansza w eksploatacji, ale moze ktoś mi
poradzi coś lepszego? Szy jest jakas str. www poswiecona
> takiemu tematowi? - typu ile kosztuje str wydruku? Mam zamiar naprawde duzo
drukowac, dlatego wole zaplacic za drukarke wiecej o ile
> w eksploatacji okaze sie trnsza.

Każdą z tych drukarek pobije kosztami eksploatacji Panasonic KX-P6500.
Poręczna, działa pod DOS, dość szybka, toner się dosypuje koszt ok. 70 zł/2000
stron. To z moich doświadczeń. Natomiast bardzo szczegółowy test tanich
drukarek laserowych znajdziesz w CHIP 10/2000 (wersja bez papieru tutaj:
http://www.chip.pl/offline/2000-10/096_000556_0001.htm ).

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki