Re: Jaka drukarka laserowa jest najtańsza pod wzgledem eksploatacji?

Autor: Marek Dmitruk (maretsky_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 11:17:31 MET

poszuka na stronie Chip.pl albo idg.pl (pc World Komputer) bodajże hp1100
nie polecam ze względu na pobieranie kilku kartek, najlepiej jakąś, która
pobiera kartki z dołu a nie z góry
" Almight" <almight_at_poczta.wp.pl> wrote in message
> Jaka drukarka laserowa jest najtańsza pod wzgledem eksploatacji? Lexmark,
HP 1100, Brother? Zastanawiam sie nad HP 1100 bo ma toner
> razem z walkiem i wydaje sie najtansza w eksploatacji, ale moze ktoś mi
poradzi coś lepszego? Szy jest jakas str. www poswiecona
> takiemu tematowi? - typu ile kosztuje str wydruku? Mam zamiar naprawde
duzo drukowac, dlatego wole zaplacic za drukarke wiecej o ile