Re: upgrade z Celerona 333, slot 1

Autor: + Paweł (HpHaulos_at_kki.net.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 11:23:30 MET

MGB wrote:

> Jaka to plyta ?

Płyta to 'noname' z oznaczeniem w instrukcji M6TBC. Takie oznaczenie ma
jedna z płyt Biostara
i to jest chyba to samo. Z tym że u mnie w instrukcji opis ustawiania
zworek kończy się na
100 MHz x 4,5 = 450 MHz, a na stronie Biostara sš jeszcze 2 ustawienia
opisane z najwyższym
5,5 x 100 MHz = 550 MHz

http://www.biostar-usa.com/UserManual/Slot-1/M6TBC/M6TBC_Manual.htm

Zastanawiałem się co by ten Celeron powiedział na zamianę z 66 x 5 na 100
x 5, ale nie chcę go usmażyć.

> Zalezy czy plyta osbluguje napiecie 1.5V..

tego nie wiem

> poza tym po co przepraszam 600MHz do biura ???

1. for fun
2. czasem opracowuję w Wordzie dokumenty z rysunkami i rozbudowanš
strukturš i wszystko zaczyna się niemiłosiernie 'mielić'.

> Tak.

Dzięki.

> Do biura ??? IMHO wystarczy jak dorzucisz do tego kommpa drugie 64 MB
> RAM i ew. szybki dysk...

No właśnie - > czytałem, że kolejne 64 już nie pomaga w istotny sposób.
Ale chyba jeśli problemem jest właśnie
pojemność pamięci to może pomóc...

tnx 4all