Jaka drukarka laserowa jest najtańsza pod wzgledem eksploatacji?

Autor: Almight (almight_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 02:52:13 MET

Jaka drukarka laserowa jest najtańsza pod wzgledem eksploatacji? Lexmark, HP 1100, Brother? Zastanawiam sie nad HP 1100 bo ma toner
razem z walkiem i wydaje sie najtansza w eksploatacji, ale moze ktoś mi poradzi coś lepszego? Szy jest jakas str. www poswiecona
takiemu tematowi? - typu ile kosztuje str wydruku? Mam zamiar naprawde duzo drukowac, dlatego wole zaplacic za drukarke wiecej o ile
w eksploatacji okaze sie trnsza.