Re: Serwis kradnie?

Autor: Mawi (mawi_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 23:10:35 MET

Użytkownik "Krzysiek" <Silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> dlatego nie polecam kupowania komputera w malej firme
> taka firma ma slabe kontakty z producentami a czasem nie ma ich wogle
> poprostu kupuja sprzet z hurtowni wiec nie sa w stanie zapewnic
> dobrego sprawnego serwisu

A ja wrecz przeciwnie. Polecam. Logika prosta: duzy sklep -> duza
sprzedaz -> duzo serwisow, a pozniej gadki o sprowadzaniu czesci z zagranicy
i serwisach ciagnacych sie tygodniami. Czlowieku, o czym ty mowisz? Sprzet
jest walniety, to zawozi sie go do serwisu hurtowni i wymienia (w wielu
przypadkach) od reki na nowy. Bo z producentami to moze mam slaby kontakt,
ale z hurtowniami bardzo dobry... A ty wysylasz na Tajwan? Serdecznie
wspolczuje wiec klientom serwisow 'duzych' firm...

> jak bys musial to robic przez jakis czas to tez by ci to obrzydlo
> okropna robota a na koncu okazuje sie ze monitor jest do wyzucenia
> a dojscie do tego zajelo ci kila dni

Nic nie stoi na przeszkodzie, zeby zmienic zawod...

> u nas w firmie naprawa moze trwac do 2 tyg. i moze sie przedluzyc
> jesli trzeba sprowadzic z zagranicy jakas czesc

Wiec jednak ja mam racje... DUZA FIRMA!!! Rozsmieszasz mnie...

Mawi