Re: Serwis kradnie?

Autor: Lulek (lul3k_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 12:31:54 MET

On Fri, 22 Dec 2000 23:10:35 +0100, "Mawi" <mawi_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>A ja wrecz przeciwnie. Polecam. Logika prosta: duzy sklep -> duza
>sprzedaz -> duzo serwisow, a pozniej gadki o sprowadzaniu czesci z zagranicy
>i serwisach ciagnacych sie tygodniami.

Z moich doświadczeń wynika, że lepiej jest kupować w sklepach z dużymi
obrotami (Optimusy to jedenak inna bajka), bo w nich dużo łatwiej
załatwia się sprawy usterek. W budkach sprzedających kilka kompów na
miesiąc sprzedawcy zapierają się rękoma i nogami żeby nie uznać
reklamacji, bo jak im hurtowania nie przyjmie to "będą bardzo
stratni", itp. Szkoda nerwów. Do tego w małych sklepach prawie nic nie
mają na miejscu, więc prawdopodobieństwo załatwienia reklamacji od
ręki jest bardzo małe.
No i wreszcie nie lubię ryzykować, że za pół roku firma się zwinie i
zostanę na lodzie.
Oczywiście od każdej reguły są wyjątki i z pewnością są małe i bardzo
solidne sklepy, jednak ja unikam kupowania sprzętu w małych budkach z
trzema pracownikami.

pozdrawiam
(-)
Lulek