Re: Serwis kradnie?

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 24 Dec 2000 - 15:43:18 MET

From: "Mawi" <mawi_at_poczta.onet.pl>

> A ja wrecz przeciwnie. Polecam. Logika prosta: duzy sklep -> duza
> sprzedaz -> duzo serwisow, a pozniej gadki o sprowadzaniu czesci z
zagranicy
> i serwisach ciagnacych sie tygodniami. Czlowieku, o czym ty mowisz? Sprzet
> jest walniety, to zawozi sie go do serwisu hurtowni i wymienia (w wielu
> przypadkach) od reki na nowy.

wymieniaja od reki to jakas super hurtownie dorwales gdzie ona sie miesci

>Bo z producentami to moze mam slaby kontakt,
> ale z hurtowniami bardzo dobry... A ty wysylasz na Tajwan? Serdecznie
> wspolczuje wiec klientom serwisow 'duzych' firm...

no to chyba sie zle zrozumielismy:
-zacznijmy od tego ze firma w ktorej pracuje nie ma sie co rownac co do
takich
potetatow na rynku polskim jak optimus czy adax
porostu jest to srednia firma znana w tym przypadku w trojmiescie
-duza wiekszosc czesci kupujemy tak samo jak wszyscy z hurtowni
ale mamy tez np plyt glowne bezposrednio od producenta
-tak wiec walniety sprzet z hurtowni wysylamy do hurtowni tez
a to co mamy od producenta to musimy wyslac do producenta
bo taka mamy umowe

> Nic nie stoi na przeszkodzie, zeby zmienic zawod...

eeeeee... bez przesady, wkoncu monitorow calyczas nie naprawiam
a pozatym jak naprawiales choc raz monitor sam napewno sie
przekonales jak zmudna i pracochlonna jest to robota

> Wiec jednak ja mam racje... DUZA FIRMA!!! Rozsmieszasz mnie...

ehhh.... zlosliwy jestes
ale przeczytaj uwaznie to:

"Wady i uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane
bezpłatnie wyłącznie przez serwis gwaranta, w terminie 14 dni od daty
dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego. W przypadku konieczności
sprowadzenia z zagranicy niezbędnej do naprawy części termin naprawy może
ulec przedłużeniu."

naprawa naprawde bardzo zadko trwa dluzej niz tydzien ale tym punktem firma
sie zabezpiecza gdyby naprawa mial trwac dluzej zeby klient nie mial
pretensji do nas, ty zapewne tez masz podobny punkt w regulaminie gwarancji

ale:
"wymiana wadliwie działających części w terminie 7 dni od daty ich zakupu"

oraz:
"naprawa zestawów firmowych najpóźniej w ciągu 48 godzin (2 dni robocze) od
dnia dostarczenia do punktu serwisowego"
"zestawy firmowe objete gwarancja w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży"

sa to fragmenty regulaminu gwarancji oraz serwisu:

a pozatm to Wesolych Swiat

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet