Odp: Serwis kradnie?

Autor: PiKo (pteh_at_kki.net.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 23:46:06 MET

Użytkownik "Mawi" <mawi_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

--
<CIACH>

--
<CIACH>
W pełni zgadzam się z tobą Mawi, też mam małą firmę i życzył bym np
Optimusowi takiej szybkości reakcji i terminu załatwienia sprawy jaki jest u
mnie. No HP oczywiście za sloną opłatą gwarantuje serwis w ciągu 24h w
siedzibie klienta. Ale to jest usługa extra a u mnie to standard w okresie
gwarancji. Nie powiem że za darmo :) składak u mnie kosztuje ok 3 - 5%
drożej niż u innych w okolicy ale klienci lubią wiedzieć że jak coś padnie
to najpóźniej na drugi dzień będę u nich i sprzęt postawię na nogi.
Mawi - MAŁE JEST PIĘKNE!
--
Pozdrófka !
Piotr