Autor: PiKo (pteh_at_kki.net.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 23:46:06 MET
Użytkownik "Mawi" <mawi_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:9233bk$l5s$1_at_news.tpi.pl...
>
-- <CIACH> > > A ja wrecz przeciwnie. Polecam. Logika prosta: duzy sklep -> duza > sprzedaz -> duzo serwisow, a pozniej gadki o sprowadzaniu czesci z zagranicy > i serwisach ciagnacych sie tygodniami. Czlowieku, o czym ty mowisz? Sprzet > jest walniety, to zawozi sie go do serwisu hurtowni i wymienia (w wielu > przypadkach) od reki na nowy. Bo z producentami to moze mam slaby kontakt, > ale z hurtowniami bardzo dobry... A ty wysylasz na Tajwan? Serdecznie > wspolczuje wiec klientom serwisow 'duzych' firm... -- <CIACH> W pełni zgadzam się z tobą Mawi, też mam małą firmę i życzył bym np Optimusowi takiej szybkości reakcji i terminu załatwienia sprawy jaki jest u mnie. No HP oczywiście za sloną opłatą gwarantuje serwis w ciągu 24h w siedzibie klienta. Ale to jest usługa extra a u mnie to standard w okresie gwarancji. Nie powiem że za darmo :) składak u mnie kosztuje ok 3 - 5% drożej niż u innych w okolicy ale klienci lubią wiedzieć że jak coś padnie to najpóźniej na drugi dzień będę u nich i sprzęt postawię na nogi. Mawi - MAŁE JEST PIĘKNE! -- Pozdrófka ! Piotr pkonc_at_poczta.onet.pl Microsoft OEM System Builder
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:04:33 MET DST