Re: Serwis kradnie?

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 17:13:49 MET

From: "Artur Legocki" <arturl_at_uhc.lublin.pl>

> Witam.
>
> To akurat prawda która dotyczy nie tylko servisów komputerowych.
> Zdarza się badzo często.
> A próbował ktoś na przykład wydobyć z servisu przewód do myszy?
> Złaziłem kiedys cały Lublin żeby zdobyć coś takiego.
> Mysz była OK, tylko kabel był gdzies przełamany.
> W końcu załatwiłem popsutą mysz z demobilu w jakimś urzędzie.

a ty myslisz ze w serwisach trzymamy specjalnie kable od myszek
bo komus akuart padnie i zamiast nowa kupic mychy bedzie szukal kabla
zeby wymianic

> Ogólne podejście do klienta jest takie:
> - klient ma bulić nawet za rzucenie okiem na jego sprzęt,

zalezy przez co rozumiesz "rzucenie okiem na sprzet"
skoro ktos przynosi kompa do serwisu tzn ze jest cos z nim nie tak
i jesli chce zebysmy to sprawdzili to musi za to zaplacic
bo z czegos serwis mial by sie utrzymac

> - ma kupić nowy sprzęt, tylko w ostateczności zgadzają się na naprawę,

to zalezy co padnie:
glowica w drukarkach epsona: wymiana glowicy strasznie droga lepeij kupic
nowa
elektronika w monitorze czasem jest tyle roboty zeby ustalic co padlo ze
nawet nie
chce sie za to zabierac

> - niekompetencja servisu jest zrzucana na klienta,

a co przez to rozumiesz

> - gwarancję można sobie w buta wsadzić.

jak klient zrwa plomby a potem chce darmowy serwis
no bez przesady umowa jest jasna

> PS. w najbliższym czasie czeka mnie bitwa z servisem stąd
> zagrzewam sie do walki.

po co takie nastawienie w serwisie to tez ludzie
jak pujdziesz do nich i od razu bedziesz sie wyklucal
to napewno nic nie zalatwisz

> PS 2.
> Zauważyłem że często klient nie dostaje wszystkiego
> co było w zestawie, jakiś śrubek, śledzi, kabelków.

gdzie to zauwazyles po co nam srubki skoro mamy ich pelno
po co nam sledzie sledzie

> Dla experymentu proszę wejśćdo dowolnego sklepu i
> poprosić o zaślepkę do obudowy. Standardowa opowiedz:
> nie mamy.

wpadnij do mnie to dostaniesz tyle srubek, tyle zaslepek
dusza zapragnie

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet