Re: Serwis kradnie?

Autor: PabloZ (pabloz_at_polbox.com)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 09:10:01 MET


Krzysiek wrote:
>
>
> jak klient zrwa plomby a potem chce darmowy serwis
> no bez przesady umowa jest jasna

te plomby zawsze mnie śmieszyły.
zazwyczaj ukrywają jakieś jajo, np twardziel przyklejony taśmą.
i inne: nie podłączony kabel cd-rom do audio, źle umocowana grafika
a zupełny idiotyzm, powtarzam idiotyzm to zakładanie hasła na bios
i nie mówienie o tym klientowi. a dostanie się do zworki lub baterii
w tym przypadku wymaga serwisu ?????
taszczyć pudło to zawsze kłopot, a jak ktoś ma 40km do sklepu?
a jeśli chodzi o kradzież - często spotykałem się z faktem, że
część, np twardziel sprzedawany/montowany jako nówka ma ślady
używania (np. fragmenty cennika sklepu w Excelu w ostatnich sektorach)
lub taki, który reklamował jeden klient - no to sprzedamy go drugi raz,
może nie zauważą, że ma 10% pojemności mniej...

Pablo



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:04:17 MET DST